מרכז שירות פניות הציבור
היחידה לפניות הציבור משמשת כערוץ קשר ישיר בין התושבים ובין המועצה המקומית, עובדיה ומחלקותיה. היחידה מייצגת את הפונים בפני ראש המועצה ומחלקות המועצה השונות ומטפלת במגוון נושאים ותחומים, הבהרות, הצעות, תודות ותלונות הקשורים בכל תחומי העשייה של הרשות, בהם: הנדסה ובנייה, מיסים והיטלים, בעיות חניה ופיקוח, איכות הסביבה, שיפור פני הקריה, חינוך, רווחה ועוד.
היחידה לפניות הציבור מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 30 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
ניתן לקיים פגישות אישיות עם אחראית פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.
היחידה לפניות הציבור מאפשרת לתושבים מגוון דרכי התקשרות. כל פניה המתקבלת במחלקה, נרשמת ומטופלת. על פי הנוהל חייב התושב לקבל תשובה תוך 30 יום מפנייתו, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר.
ניתן לקיים פגישות אישיות עם אחראית פניות הציבור בתיאום טלפוני מראש.
מרכזייה
04-9539292
מוקד מועצה
04-9539239
ווטסאפ עדכוני מועצה
הודעות יוצאות לתושבים בלבד
052-9597801