מכרזים
כוח אדם
| שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | ||
|---|---|---|---|---|
| עובד.ת אחזקה | 05/11/2025 | 20/11/2025 | ||
עובד.ת אחזקה
תאריך התחלה
05/11/2025
תאריך סיום
20/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קריית טבעון דרוש.ה עובד.ת אחזקה מכרז חיצוני מספר 79/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: עובד.ת אחזקה היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דירוג מנהלי, דרגות בהתאם לסיווג המקצועי עובד אחזקה ללא סיווג מקצועי – +6 – 4 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 1-2 – +7 – 5 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר3-4 – +8 – 6 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 5 – +9 – 6 היחידה: אגף תפעול כפיפות: מנהל מחלקת אחזקת מבנים ומתקנים
תיאור התפקיד: תחזוקת שטחי ומבני ציבור ברחבי הרשות. תנאי סף: 12 שנ"ל ומעלה – יתרון יישומי מחשב – הכרות עם תוכנות ה-OFFICE – יתרון רישיון נהיגה בתוקף
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: משימות הדורשות מאמץ פיזי עבודה בשעות לא שגרתיות - אחה"צ, ערב ובימי שבת לטובת מתן מענה לאירועים יישוביים המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 19/11/2025 באמצעות כתובת מייל: [email protected] לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד שלא צירף את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
**המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| עובד תברואה וניקיון | 05/11/2025 | 20/11/2025 | ||
עובד תברואה וניקיון
תאריך התחלה
05/11/2025
תאריך סיום
20/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה עובד תברואה וניקיון מכרז חיצוני מספר 80/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: עובד תברואה וניקיון היקף משרה: 100% משרה דרוג המשרה: מנהלי, דרגות: 4-6+ היחידה: מחלקת תברואה כפיפות: מנהל מחלקת תברואה
תיאור התפקיד: איסוף ופינוי אשפה ממקומות ריכוז ייעודיים, מחצרות בתים ומשטחי ציבור בתחומי הרשות המקומית. עיקרי התפקיד:
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות: לא נדרש דרישות נוספות: שפות - עברית ברמה סבירה. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בסביבה לא נוחה. עבודה הכרוכה במאמץ פיזי. חשיפה לגורמים העלולים להוות סיכון פיזי (זיהום, חשיפה לחיידקים).
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 19/11/2025 באמצעות מייל: [email protected]
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| תומכ.ת חינוך לכיתת תקשורת | 05/11/2025 | 20/11/2025 | ||
תומכ.ת חינוך לכיתת תקשורת
תאריך התחלה
05/11/2025
תאריך סיום
20/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה תומכ.תחינוך לכיתת תקשורת מכרז חיצוני 81/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: תומכ.ת חינוך לכיתת תקשורת היקף המשרה: 53% משרה - 21 ש"ש תנאי העסקה: בהתאם לנתונים האישיים ולהסכם הקיבוצי של תומכי חינוך היחידה: אגף חינוך כפיפות: כפיפות מקצועית למנהל.ת בית הספר. כפיפות מנהלתית למנהל.ת יחידת החינוך ברשות המקומית.
תיאור התפקיד: סיוע לפעילות הכיתתית תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בחינוך מיוחד בכפוף לתכנית העבודה של הכיתה ולתכנית לימודית אישית המותאמת ליכולתו של כל תלמיד ולמגבלותיו וכן בכפוף למדיניות משרד החינוך והנחיותיו. תחומי אחריות:
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרות מתחומי האחריות:
דרישות התפקיד השכלה:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 19/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23780&RF=5 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב,
עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
||||
| מ"מ לצורך החלפה לחל"ד מנהל.ת יחידת נוער | 02/11/2025 | 24/11/2025 | ||
מ"מ לצורך החלפה לחל"ד מנהל.ת יחידת נוער
תאריך התחלה
02/11/2025
תאריך סיום
24/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מ"מ לצורך החלפה לחל"ד מנהל.ת יחידת נוער משרה מספר 75/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: מ"מ לצורך החלפה לחל"ד מנהל.ת יחידת נוער היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: בהתאם להשכלה היחידה: מאגף חינוך כפיפות: מנהלת אגף חינוך
תיאור התפקיד :
דרישות התפקיד: השכלה: תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. הכשרה: התחייבות לסיום קורס הכוון למנהלי יחידות נוער, בהיקף של 240 שעות, עד 18 חודשים מיום כניסתו לתפקיד. לגבי מנהלים אשר בידיהם תעודת קורס הכוון למנהלי יחידות נוער של פחות מ- 188 שעות - ידרשו להשלים את החסר, עד 18 חודשים מיום כניסתם לתפקיד / ניסיון:
כישורים אישיים: יכולת ניהול , ארגון, תכנון, ביצוע, בקרה ופיקוח. יכולת הכנה וניהול תקציב .יכולת ניהול משא ומתן. יכולת פיתוח והפעלת פרויקטים. יכולת ניהול והפעלת צוות עובדים. יכולת לקיים תקשורת תקינה עם עובדים, בעלי תפקידים, מוסדות וארגונים. יכולת ביטוי בכתב ובעל פה. יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: נכונות לעבודה בשעות גמישות ובשעות אחר הצהרים.
רישיון לעיסוק בתפקיד: "היתר הדרכה זמני" מטעם מינהל חברה ונוער, עד 12 חודשים מיום כניסתו לתפקיד, תוך התחייבות להשגת היתר הדרכה קבוע ממינהל חברה ונוער עד תום תקופה זו. רישום פלילי: אישור המשטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 24/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23732&RF=5 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
||||
| מ"מ מדריכ.ה נוער (כיתות ז'-ט') | 02/11/2025 | 24/11/2025 | ||
מ"מ מדריכ.ה נוער (כיתות ז'-ט')
תאריך התחלה
02/11/2025
תאריך סיום
24/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה דרוש/ה מ"מ מדריכ.ה נוער (כיתות ז'-ט') משרה מספר 76/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: מ"מ מדריכ.ה נוער (כיתות ז'-ט') היקף המשרה: 75% משרה תנאי העסקה: דרוג חינוך ונוער, דרגות בהתאם להשכלה היחידה: מח' חינוך כפיפות: מנהל יחידת הנוער
תיאור התפקיד:
התלכדה הקבוצה עם מטרות חינוכיות-חברתיות-קהילתיות.
תנאי סף: השכלה בוגרי 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה או מכינה אקדמית. יועדפו סטודנטים בעלי תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או סטודנטים הלומדים לימודים אקדמיים משנה שנייה. תינתן עדיפות לבעלי תעודת מדריך מוסמך / תעודת בוגר קורס הכוון מינהל חברה ונוער / תעודת עובד חינוך / תעודת הוראה. הכשרה סיום בהצלחה קורס הכוון למדריכי נוער רשותיים בן 60 שעות, תוך שנה מיום כניסתו לתפקיד. ניסיון ניסיון של שנתיים הדרכה כמדריך צעיר, כמדריך במסגרות חינוך או צבא או שירות לאומי או שירות אזרחי, בהדרכה ישירה של בני נוער. כישורים אישיים
רישיון לעיסוק בתפקיד קבלת "היתר הדרכה זמני" מטעם מינהל חברה ונוער, עד 12 חודשים מיום כניסתו לתפקיד, תוך התחייבות להשגת היתר הדרכה קבוע ממינהל חברה ונוער עד תום תקופה זו. קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 24/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23733&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
**המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| תומך.ת חינוך בגן ילדים | 30/10/2025 | 13/11/2025 | ||
תומך.ת חינוך בגן ילדים
תאריך התחלה
30/10/2025
תאריך סיום
13/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה תומך.ת חינוך בגן ילדים מכרז חיצוני 74/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: תומך.ת חינוך בגן ילדים היקף המשרה: 30% משרה (12 שעות שבועיות) תנאי העסקה: בהתאם לנתונים האישיים ולהסכם הקיבוצי של תומכות חינוך כפיפות: מקצועית וארגונית למנהל הגן, כפיפות מנהלתית למנהלת מחלקת גני ילדים במועצה. תיאור התפקיד: טיפול בילדי הגן, תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בהנחיית מנהל הגן וכן בכפוף לתכנית עבודת הגן ולמדיניות הרשות המקומית ומשרד החינוך.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
דרישות התפקיד: השכלה ודרישות מקצועיות:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 12/11/2025 באמצעות הקישור: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23625&RF=5 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום. בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
||||
| עובד מחלקת גנים ונוף | 29/10/2025 | 13/11/2025 | ||
עובד מחלקת גנים ונוף
תאריך התחלה
29/10/2025
תאריך סיום
13/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה עובד מחלקת גנים ונוף מכרז חיצוני מספר 70/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: עובד מחלקת גנים ונוף היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דרוג מנהלי, דרגות 4-6+ היחידה: תפעול כפיפות: מנהל מחלקת גנים ונוף
תיאור התפקיד:
תנאי סף: עברית ברמה סבירה רישיון נהיגה בתוקף מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מתאריך 12/11/2025 באמצעות מייל: [email protected] לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד שלא צירף את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
**המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| מזכיר.ת בי"ס קרית עמל | 28/10/2025 | 19/11/2025 | ||
מזכיר.ת בי"ס קרית עמל
תאריך התחלה
28/10/2025
תאריך סיום
19/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מזכיר.ת בי"ס קרית עמל מכרז חיצוני מספר 72/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: מזכיר.ת בית ספר קרית עמל היקף המשרה: 33% משרה תנאי העסקה: דירוג מנהלי, דרגות +5-8 היחידה: מח' חינוך כפיפות: מנהל/ת בית הספר
תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות, הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהל ביה"ס. עיקרי התפקיד:
(להלן: מנב"סנט).
דרישות התפקיד השכלה:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 18/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23596&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
||||
| מ"מ מדריך.ה נוער רשותי לגילאי י"-יב" ורכז.ת התנדבות נוער רשותי בחינוך | 28/10/2025 | 12/11/2025 | ||
מ"מ מדריך.ה נוער רשותי לגילאי י"-יב" ורכז.ת התנדבות נוער רשותי בחינוך
תאריך התחלה
28/10/2025
תאריך סיום
12/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מ"מ מדריך.ה נוער רשותי לגילאי י"-יב" ורכז.ת התנדבות נוער רשותי בחינוך משרה מספר 73/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תיאור המשרה: מדריך.ה נוער רשותי לגילאי י'-יב' ורכז.ת התנדבות נוער רשותי בחינוך היקף העסקה: 33% משרה – מדריך.ה נוער רשותי (גילאי י'-יב') 25% משרה – רכז.ת התנדבות רשותי בחינוך תנאי העסקה: דירוג עובדי חינוך נוער וקהילה, דרגות – בהתאם לנתוני השכלה וותק
תיאור תפקיד מדריך נוער רשותי:
התלכדה הקבוצה עם מטרות חינוכיות-חברתיות-קהילתיות.
דרישות התפקיד: השכלה בוגרי 12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה או מכינה אקדמית. יועדפו סטודנטים בעלי תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או סטודנטים הלומדים לימודים אקדמיים משנה שנייה. תינתן עדיפות לבעלי תעודת מדריך מוסמך / תעודת בוגר קורס הכוון מינהל חברה ונוער / תעודת עובד חינוך / תעודת הוראה. הכשרה סיום בהצלחה קורס הכוון למדריכי נוער רשותיים בן 60 שעות, תוך שנה מיום כניסתו לתפקיד. ניסיון ניסיון של שנתיים הדרכה כמדריך צעיר, כמדריך במסגרות חינוך או צבא או שירות לאומי או שירות אזרחי, בהדרכה ישירה של בני נוער. כישורים אישיים
רישיון לעיסוק בתפקיד קבלת "היתר הדרכה זמני" מטעם מינהל חברה ונוער, עד 12 חודשים מיום כניסתו לתפקיד, תוך התחייבות להשגת היתר הדרכה קבוע ממינהל חברה ונוער עד תום תקופה זו. רישום פלילי אישור המשטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי. תיאור תפקיד רכז התנדבות נוער רשותי בחינוך: רכז ההתנדבות הרשותי בחינוך אחראי על יישום המדיניות להעמקה והרחבה של ההתנדבות בתחום החינוך במסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות. במסגרת תפקידו אחראי על מכלול התוכניות הפועלות ברשות כגון: התכנית התלת שנתית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית", התנדבות ביחידות הנוער, ביחידות קידום נוער ובתכנית מתנדבים מבוגרים בחינוך (כגון: תומכי הוראה וחינוך).
השולחים אותם.
דרישות התפקיד: השכלה: תואר ראשון או סטודנט שנה ג' באחד מן התחומים הבאים: במדעי החברה והרוח (עדיפות לבוגרי מסלול חינוך חברתי קהילתי – חברה ונוער/קידום נוער במדעי ההתנהגות, בעבודה קהילתית). סטודנט שנה ג' יחויב לסיים בתום שנת הלימודים האקדמית את התואר וההכשרה הנדרשים. הכשרה: מחויב בהשתתפות בקורס דו-שנתי להכשרת מנהלי התנדבות רשותיים בחינוך מטעם משרד החינוך. ניסיון: 2 שנות ניסיון בתחומים הבאים: עבודה עם בני נוער, הדרכה, הוראה, ארגון וניהול. הנחייה הדרכת מבוגרים. כישורים אישיים:
רישיון לעיסוק בתפקיד: "היתר הדרכה" מטעם מינהל חברה ונוער במשרד החינוך. רישום פלילי: אישור המשטרה להעסקה כי אין מניעה להעסקת בגיר לעבודה במוסד החינוכי. המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 18/11/2025באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23613&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
**המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| רכז.ת קהילה | 28/10/2025 | 12/11/2025 | ||
רכז.ת קהילה
תאריך התחלה
28/10/2025
תאריך סיום
12/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה רכז.ת קהילה מכרז חיצוני מספר 64/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תיאור המשרה: רכז.ת קהילה דירוג המשרה ודירוגה: חינוך ונוער, בהתאם להשכלה היקף העסקה: 50% משרה היחידה: הרשות לביטחון קהילתי כפיפות: מנהלת הרשות לביטחון קהילתי תיאור התפקיד: אחרית על העבודה הקהילתית במסגרת הרשות לביטחון קהילתי במועצה, מרכזת פעילויות ופרויקטים הנדרשים לצורך הגברת הביטחון הקהילתי והאישי של התושבים ומניעה של התנהגויות סיכון בקרב בני נוער וצעירים, תוך זיהוי ה"כוחות" המזוהים ביישובים ומתן מענה למיפוי צרכים שעולים מקבוצות אוכלוסייה שונות. פעילות זו כוללת בתוכה שילוב תושבים ומתנדבים במניעה, הגברת דיווח לגורמי טיפול ואכיפה ושיפור התנאים המקדמים ביטחון במועצה, וכמו כן – הנחייה וליווי של מדריכי המוגנות בבתי הספר בתכלולה של מנהלת המחלקה. תחומי אחריות ועיקרי התפקיד
תנאי סף: השכלה: תואר ראשון ושני – יתרון. דרישות נוספות: אמינות ומהימנות אישית יכולת ארגון, תכלול, הובלה והנעה של אנשים ניסיון מוכח ביצירת שיתופי פעולה, וביוזמת פרויקטים והוצאתם לפועל ניסיון קודם בעבודה עם ילדים ונוער - יתרון. יצירתיות ויחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בתנאי לחץ כושר הבעה בע"פ ובכתב יכולת לעבודה עצמאית ויוזמת לצד עבודה בצוות יכולת שיווקית ופרסומית משמעותית יישומי מחשב שליטה ביישומי office, הכנת מצגות, ופליירים פרסומיים. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: ידיעת השפה העברית על בוריה. ניידות – התפקיד כרוך בנסיעות מרובות ברחבי המועצה. נדרשת גמישות לעבודה בשעות מגוונות (בוקר/ ערב). זמינות לעבודה עם תושבים ופעילים כולל עבודת "שטח" במקומות בהן מתרחשת הפעילות הקהילתית. עבר ללא דופי וללא רישום פלילי.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 12/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23492&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
| עוזר.ת למנכ"לית הרשות | 17/10/2025 | 16/11/2025 | ||
עוזר.ת למנכ"לית הרשות
תאריך התחלה
17/10/2025
תאריך סיום
16/11/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה עוזר.ת למנכ"לית הרשות הארכת מכרז חיצוני מספר 57/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: עוזר.ת למנכ"לית הרשות היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: מח"ר, דרגה 40+ -38 כפיפות: מנכ"לית הרשות המקומית
תיאור התפקיד: ייעוץ למנכ"ל הרשות המקומית בהיבטים מקצועיים וייצוג מנכ"ל הרשות מול גורמים בתוכה ומחוצה לה. עיקרי התפקיד:
א. איסוף ואספקה של מידע מקצועי למנכ"ל הרשות. ב. הכנת מסמכי עבודה ותקצירים למנכ"ל הרשות. ג. הכנת סיכומי דיון לישיבות בהן נוכח מנכ"ל הרשות, והפצתם לאחר אישורו. ד. הגדרת נהלי עבודה הקשורים בניהול הרשות, בהנחיית המנכ"ל.
א. מענה לפניות שונות, בשמו של מנכ"ל הרשות ועל פי הנחיותיו. ב. ייצוג עמדותיו של מנכ"ל הרשות, כפי שהוגדרו על ידו, בפורומים שונים. ג. תיאום בנושאים מקצועיים בין מנכ"ל הרשות לבעלי תפקידים ברשות.
תנאי סף השכלה: בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 5/25 באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי - כמפורט להלן. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון תעסוקתי: עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל - 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה או בתחומים שיש להם זיקה למטלות הכרוכות בה. עבור הנדסאי.ת רשום.ה – 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה או בתחומים שיש להם זיקה למטלות הכרוכות בה. עבור טכנאי.ת מוסמך.ת – 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק של המשרה או בתחומים שיש להם זיקה למטלות הכרוכות בה. ניסיון ניהולי: לא נדרש.
דרישות נוספות: שפות – בהתאם לצורך. יישומי מחשב – היכרות עם תוכנית ה-OFFICE. ניסיון בניהול רשתות חברתיות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 15/11/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23371&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב,
עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
כללי
| שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
|---|---|---|---|
| מכרז מס' 20/25 - מתן שירותי מרסקת גזם | 03/11/2025 | 02/12/2025 | |
מכרז מס' 20/25 - מתן שירותי מרסקת גזם
תאריך התחלה
03/11/2025
תאריך סיום
02/12/2025
מכרז פומבי מס' 20/25 למתן שירותי מרסקת גזם עבור מועצה מקומית קריית טבעון הבהרה לעניין מועד ההגשה: בעקבות טעות סופר בשעת ההגשה מובהר כי המועד האחרון להגשת ההצעות הוא עד ליום 02/12/2025 עד השעה 17:30. הצעה אשר לא תוגש במועד לא תתקבל. בשאר תנאי המכרז אין שינוי.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה
|
|||
| מכרז מס' 18/25 - עריכת ביטוחי המועצה | 28/10/2025 | 02/12/2025 | |
מכרז מס' 18/25 - עריכת ביטוחי המועצה
תאריך התחלה
28/10/2025
תאריך סיום
02/12/2025
מכרז מס' 18/25 לעריכת ביטוחי המועצה
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש מועצה מקומית קריית טבעון
|
|||
| מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון | 18/09/2025 | 18/11/2025 | |
מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון
תאריך התחלה
18/09/2025
תאריך סיום
18/11/2025
מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון מצורף לפרסום זה קובץ שאלות ההבהרה ומענה מרוכז. נוכח התיקון בתנאי הסף, סעיף 5.3, יעודכנו לוחות הזמנים למכרז כדלקמן:
יתר תנאי המכרז נותרים ללא שינוי. 1. מועצה מקומית קריית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת להציע הצעות עבור שדרוג, ניהול, תפעול, ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון, בהתאם להוראות המכרז והסכם ההתקשרות על נספחיהם, הוראות משרד הבריאות, החוקים והתקנות וכל דין.2. על המציע לעמוד בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז.3. על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 100,000 ₪ (ובמילים מאה אלף שקלים חדשים) בתוקף עד ליום 1.2.26 בדיוק.
4. את מסמכי המכרז ניתן להוריד באתר המועצה. התמורה עבור הזכות להשתתף במכרז תעמוד על סך של 2,500 ₪ כולל מע"מ (שלא יוחזרו בכל מקרה). את התשלום ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות אתר המועצה ולצרף את הקבלה עם מסמכי המכרז בעת ההגשה. קישור לתשלום 5. מפגש מציעים חובה – יתקיימו מפגשים לצרכי הבהרות ביום 30.09.25 בשעה 13:30 וביום 16.10.25 בשעה 15:00 במשרדי המועצה. קיימת חובה להגיע לאחד מהם.
6. שאלות הבהרה יש להפנות לידי מר דור לקריף, באמצעות הדוא"ל בלבד לכתובת: [email protected], עד ליום 19.10.25.
7. מענה לשאלות ההבהרה יינתן על ידי המועצה עד ליום 26.10.25.
8. את ההצעה (בשני עותקים), בצרוף כל מסמכי ונספחי המכרז חתומים ע"י המציע (להלן: "ההצעה"), יש להגיש ידנית במעטפה סגורה ללא סימני זיהוי של המציע, עליה מצוין –מכרז מס' 17/25 לתיבת המכרזים בבניין המועצה, שברחוב בן גוריון 1, קריית טבעון, וזאת עד ליום 4.11.25 בשעה 17:45 בדיוק. פתיחת תיבת המכרזים תהיה ביום 4.11.25 שעה 18:00, בלשכתה של מנכ"לית המועצה.9. הצעות שלא תוגשנה במועד לא תתקבלנה. אין לשלוח הצעות בכל דרך אחרת למעט מסירה ידנית. לתשומת לב המציעים – יש לכרוך או לשדך את מסמכי ההצעה.
10. המועצה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא והיא רשאית לבטל את המכרז או לצמצם את ביצועו בכל דרך שתיראה לה.11. הוראות מפורטות נוספות מצויות במסמכי המכרז.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש מועצה מקומית קריית טבעון
|
|||
תוצאות מכרזים
| שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
|---|---|---|---|
| פרוטוקול מדיון ועדת מכרזים תאריך 20.05.2025 | 29/05/2025 | ||
פרוטוקול מדיון ועדת מכרזים תאריך 20.05.2025 |
|||