מכרזים
כוח אדם
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | ||
---|---|---|---|---|
עובד.ת אחזקת מבנים | 29/09/2025 | 14/10/2025 | ||
עובד.ת אחזקת מבנים
תאריך התחלה
29/09/2025
תאריך סיום
14/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קריית טבעון דרוש.ה עובד.ת אחזקת מבנים מכרז חיצוני מספר 66/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: עובד.ת אחזקת מבנים היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דירוג מנהלי, דרגות בהתאם לסיווג המקצועי עובד אחזקה ללא סיווג מקצועי – +6 – 4 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 1-2 – +7 – 5 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר3-4 – +8 – 6 עובד אחזקה בעל סיווג מקצועי מוכר 5 – +9 – 6 היחידה: אגף תפעול כפיפות: מנהל מחלקת אחזקת מבנים ומתקנים תיאור התפקיד: תחזוקת שטחי ומבני ציבור ברחבי הרשות תנאי סף: 12 שנ"ל ומעלה – יתרון יישומי מחשב – הכרות עם תוכנות ה-OFFICE – יתרון רישיון נהיגה בתוקף
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: משימות הדורשות מאמץ פיזי עבודה בשעות לא שגרתיות - אחה"צ, ערב ובימי שבת לטובת מתן מענה לאירועים יישוביים
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המשרה, עד ליום 13/10/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23224&RF=5
לא יזומן מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.
מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
עובד תברואה וניקיון | 29/09/2025 | 14/10/2025 | ||
עובד תברואה וניקיון
תאריך התחלה
29/09/2025
תאריך סיום
14/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה עובד תברואה וניקיון מכרז חיצוני מספר 67/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: עובד תברואה וניקיון היקף משרה: 100% משרה דרוג המשרה: מנהלי, דרגות: 4-6+ היחידה: מחלקת תברואה כפיפות: מנהל מחלקת תברואה
תיאור התפקיד: איסוף ופינוי אשפה ממקומות ריכוז ייעודיים, מחצרות בתים ומשטחי ציבור בתחומי הרשות המקומית. עיקרי התפקיד:
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות: לא נדרש דרישות נוספות: שפות - עברית ברמה סבירה. מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בסביבה לא נוחה. עבודה הכרוכה במאמץ פיזי. חשיפה לגורמים העלולים להוות סיכון פיזי (זיהום, חשיפה לחיידקים).
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 13/10/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23284&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
מ"מ לצורך החלפה לחל"ד - מנהל.ת לשכת מנכ"ל הרשות | 21/09/2025 | 14/10/2025 | ||
מ"מ לצורך החלפה לחל"ד - מנהל.ת לשכת מנכ"ל הרשות
תאריך התחלה
21/09/2025
תאריך סיום
14/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מ"מ לצורך החלפה לחל"ד מנהל.ת לשכת מנכ"ל הרשות משרה מספר 56/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תיאור משרה: מ"מ לצורך החלפה לחל"ד, מנהל/ת לשכת מנכ"ל הרשות (תחילת עבודה באמצע אוקטובר) היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דרוג בהתאם להשכלה , דרגות +7-9 היחידה: מנהל כללי כפיפות: מנכ"לית הרשות
תיאור התפקיד: ניהול והפעלה של לשכת מנכ"לית הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי למנכ"לית הרשות לקידום ענייני הרשות בהתאם להנחיותיה. עיקרי התפקיד: א. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת מנכ"לית הרשות. ב. ניהול תכנית הפעילויות של מנכ"לית הרשות. ג. ריכוז והפצת מידע, הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות
תנאי סף: השכלה ודרישות מקצועיות בעל.ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן. או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר). או בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.
ניסיון מקצועי: עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל - שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי. עבור הנדסאי רשום – 3 שנות ניסיון כאמור. עבור טכנאי מוסמך – 4 שנות ניסיון כאמור. עבור בעל השכלה אחרת – 5 שנות ניסיון מקצועי כאמור.
דרישות נוספות
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המשרה, עד ליום 14/10/2025 באמצעות הקישור: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23166&RF=5
לא יזומן מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
מזכיר.ת בית ספר נרקיסים | 19/09/2025 | 04/10/2025 | ||
מזכיר.ת בית ספר נרקיסים
תאריך התחלה
19/09/2025
תאריך סיום
04/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מזכיר.ת בי"ס נרקיסים מכרז חיצוני מספר 59/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן:
תואר המשרה: מזכיר.ת בית ספר נרקיסים היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: דירוג מנהלי, דרגות +5-8 היחידה: מח' חינוך כפיפות: מנהל/ת בית הספר תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות, הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהל ביה"ס. עיקרי התפקיד:
(להלן: מנב"סנט).
דרישות התפקיד השכלה:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 03/10/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23132&RF=5 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
מנהל.ת יחידה חירום וביטחון (קב"ט) | 18/09/2025 | 15/10/2025 | ||
מנהל.ת יחידה חירום וביטחון (קב"ט)
תאריך התחלה
18/09/2025
תאריך סיום
15/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מנהל.ת יחידה חירום וביטחון (קב"ט) מכרז חיצוני מספר 47/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תיאור המשרה: מנהל.ת יחידה חירום וביטחון (קב"ט) היקף המשרה: 100% משרה תנאי העסקה: 60/70% שכר בכירים בהתאם לאישור משרד הפנים היחידה: אגף יחידת חירום וביטחון כפיפות: למנכ"לית תיאור התפקיד: ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב. בשגרה, ניהול והפעלת מערך האכיפה, אחריות על ביטחון ובטיחות מוס"ח והפעלת יחידת השיטור העירוני. תחומי אחריות:
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: א. יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה. ב. יכולת התמודדות עם לחץ ועבודה בשעות לא שגרתיות. ג. יכולת ארגון, תכנון וביצוע. ד. יכולת תיאום ופיקוח. ה. עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים. ו. יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ. ז. עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה. ח. יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום.
השכלה: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי וניהולי: בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים ביטחוניים אחרים: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירות החירום והביטחון באחד מאותם גופים ביטחוניים. הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
עובד רשות מקומית שעסק בתחום חירום ובטחון בדרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים ביטחוניים אחרים: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחומי החירום והביטחון ברשות מקומית ברמה ג' לפחות. הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל. טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
קורסים והכשרות מקצועיות:
תעודות ורישיונות: רישיון נהיגה בתוקף – חובה. שפות: שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך. יישומי מחשב: שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.
העדר הרשעה בעבירה שבשל אופייה, חומרתה או נסיבותיה קבע יועמ"ש המועצה שהמועמד איננו ראוי לשמש בתפקיד.
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד שלא צירף את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד.
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד ליום 14.10.2025 באמצעות הקישור:
**בהתאם להנחיות משרד הפנים, מועמדים אשר עומדים בתנאי הסף והגישו את כל המסמכים הנדרשים ישלחו למבחני מיון.
8 המועמדים בעלי הציון הגבוה ביותר בלבד יעברו לשלב ראיונות מול חברי הועדה. ועדת בחינה תתקיים בתאריך 27.10.2025 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **בהתאם להנחיות משרד הפנים, מועמדים אשר עומדים בתנאי הסף והגישו את כל המסמכים הנדרשים ישלחו למבחני מיון.
8 המועמדים בעלי הציון הגבוה ביותר בלבד יעברו לשלב ראיונות מול חברי הועדה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
||||
מזכיר.ת בי"ס קרית עמל | 18/09/2025 | 03/10/2025 | ||
מזכיר.ת בי"ס קרית עמל
תאריך התחלה
18/09/2025
תאריך סיום
03/10/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מזכיר.ת בי"ס קרית עמל מכרז חיצוני מספר 58/2025 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: מזכיר.ת בית ספר קרית עמל היקף המשרה: 33% משרה תנאי העסקה: דירוג מנהלי, דרגות +5-8 היחידה: מח' חינוך כפיפות: מנהל/ת בית הספר
תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות, הנוגעות לעבודת בית הספר ולהנחיות מנהל ביה"ס. עיקרי התפקיד:
(להלן: מנב"סנט).
דרישות התפקיד השכלה:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, לא יאוחר מיום 03/10/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=23138&RF=5
לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד.ת שלא צירף.ה את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד.ת אשר מבקש.ת התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד.ת המבקש.ת לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה. **המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון |
||||
מדריך.ה תוכנית שווים - הארכת מכרז 54/2025 הסתיים | 08/09/2025 | 30/09/2025 | ||
מדריך.ה תוכנית שווים - הארכת מכרז 54/2025
תאריך התחלה
08/09/2025
תאריך סיום
30/09/2025
קובץ המכרז
למועצה המקומית קרית טבעון דרוש.ה מדריך.ה תוכנית שווים הארכת מכרז חיצוני מספר 54/2025
בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם - 1979, מכריזה בזה המועצה המקומית קרית טבעון על משרה פנויה כדלקמן: תואר המשרה: מדריך.ה תוכנית שווים תנאי העסקה: דירוג - עובדי חינוך נוער וקהילה, דרגות – בהתאם לנתוני השכלה וותק היקף העסקה: 40% משרה (12 שעות שבועיות) היחידה: יחידת הנוער במחלקת החינוך כפיפות: מנהל יחידת הנוער תיאור התפקיד: המדריך.ה ברשות הינו נציג.ה התכנית במסגרות החינוכיות הפורמליות והבלתי פורמליות ברשות.
עיקרי התפקיד: מרכיבי התפקיד
משימות התפקיד:
תנאי סף: דרישות התפקיד:
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
קורות חיים בצירוף כל התעודות והמסמכים הרלוונטיים יש לשלוח בציון מספר המכרז, עד 29/09/2025 באמצעות קישור זה: https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=201&FC=22848&RF=5 לא יזומן לוועדת הבחינה מועמד שלא צירף את כלל האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו כנדרש בתנאי הסף לתפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. מועמד המבקש לקבל עדיפות בשל השתייכותו לקבוצת אוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם מכוח הדין, ימסור מידע גם בדבר השתייכותו לאותה קבוצה.
**המועצה מאושרת כמפעל חיוני בשעת חירום והעובד שיבחר לתפקיד יידרש לעבודה בעת חירום.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש המועצה המקומית קרית טבעון
|
כללי
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון | 18/09/2025 | 04/11/2025 | |
מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון
תאריך התחלה
18/09/2025
תאריך סיום
04/11/2025
מכרז מס' 17/25 לשדרוג, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון
1. מועצה מקומית קריית טבעון (להלן: "המועצה") מזמינה בזאת להציע הצעות עבור שדרוג, ניהול, תפעול, ותחזוקה של מתחמי הבריכות בקריית טבעון, בהתאם להוראות המכרז והסכם ההתקשרות על נספחיהם, הוראות משרד הבריאות, החוקים והתקנות וכל דין.2. על המציע לעמוד בתנאי הסף המפורטים בחוברת המכרז.3. על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית להבטחת קיום התחייבויותיו בהתאם להצעתו על סך 100,000 ₪ (ובמילים מאה אלף שקלים חדשים) בתוקף עד ליום 1.2.26 בדיוק.
4. את מסמכי המכרז ניתן להוריד באתר המועצה. התמורה עבור הזכות להשתתף במכרז תעמוד על סך של 2,500 ₪ כולל מע"מ (שלא יוחזרו בכל מקרה). את התשלום ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות אתר המועצה ולצרף את הקבלה עם מסמכי המכרז בעת ההגשה. קישור לתשלום 5. מפגש מציעים חובה – יתקיימו מפגשים לצרכי הבהרות ביום 30.09.25 בשעה 13:30 וביום 16.10.25 בשעה 15:00 במשרדי המועצה. קיימת חובה להגיע לאחד מהם.
6. שאלות הבהרה יש להפנות לידי מר דור לקריף, באמצעות הדוא"ל בלבד לכתובת: [email protected], עד ליום 19.10.25.
7. מענה לשאלות ההבהרה יינתן על ידי המועצה עד ליום 26.10.25.
8. את ההצעה (בשני עותקים), בצרוף כל מסמכי ונספחי המכרז חתומים ע"י המציע (להלן: "ההצעה"), יש להגיש ידנית במעטפה סגורה ללא סימני זיהוי של המציע, עליה מצוין –מכרז מס' 17/25 לתיבת המכרזים בבניין המועצה, שברחוב בן גוריון 1, קריית טבעון, וזאת עד ליום 4.11.25 בשעה 17:45 בדיוק. פתיחת תיבת המכרזים תהיה ביום 4.11.25 שעה 18:00, בלשכתה של מנכ"לית המועצה.9. הצעות שלא תוגשנה במועד לא תתקבלנה. אין לשלוח הצעות בכל דרך אחרת למעט מסירה ידנית. לתשומת לב המציעים – יש לכרוך או לשדך את מסמכי ההצעה.
10. המועצה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הנמוכה ביותר או כל הצעה שהיא והיא רשאית לבטל את המכרז או לצמצם את ביצועו בכל דרך שתיראה לה.11. הוראות מפורטות נוספות מצויות במסמכי המכרז.
בכבוד רב, עידו גרינבלום ראש מועצה מקומית קריית טבעון
|
תוצאות מכרזים
שם המכרז | תאריך התחלה | תאריך סיום | |
---|---|---|---|
פרוטוקול מדיון ועדת מכרזים תאריך 20.05.2025 | 29/05/2025 | ||
פרוטוקול מדיון ועדת מכרזים תאריך 20.05.2025 |